7 Ocak 2013 Pazartesi

1-1-1-1-1-1-1-1-3-1


..........
işte kapı açıldı 
geldi beklenen kadın.. 
«— beklettim mi?» 
«— çok... 
ama zarar yok..» 



kadın 
yakaladı genç adamı 
elinden. 
genç adam 
yakaladı kadını belinden. 
bir yumrukta kırdı camı. 
oturdular pencerenin içine. 
sarktı ayakları gecenin içine... 
ışıklı bir deniz dibi gibi 
başlarında, sağda, solda gece yanıyor. 
ayakları karanlık boşluklara sallanıyor.. 
sallanıyor ayakları 
sallanıyor ayakları... 
........... dudakları ...... 



sevmek mükemmel iş delikanlım. 
sev bakalım... 
mademki kafanda ışıklı bir gece var, 
benden izin sana, 
seeeeev 

sevebildiğin kadar..."
NAZIM HİKMET____




                     ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

yumdum gözlerimi...
yumulu gözkapaklarımın içindesin sevdiceğim

yumulu gözkapaklarımın içinde şarkılar
şimdi orada her şey seninle başlıyor
şimdi orada hiç bir şey yok senden önceme ait
ve sana ait olmayan.








 hasretini, yokluğunu, sensizliği bir ateş yanığı gibi öyle acıyla duydum ki, yüreğimin etinde.
gitgide çoğalarak, 
gitgide derinden işleyerek. öyle dayanılmaz oldu ki bu. 
seni boğabilirdim senden kurtulmak için
çünkü seni o kadar seviyorum... (Nazım hikmet ran)






MY 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder